Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 13,00 zł
Numer katalogowy: GOM.PT.KPL.3
Stan magazynowy: 25 szt.
Stan produktu: Nowy
Waga: 0,00 kg
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 0.5 kg
Typ silnika: Benzyna, Diesel
Typ samochodu: Samochody osobowe, Samochody dostawcze, Samochody ciężarowe
Numer katalogowy części: GOM.PT.KPL.3
Gwint przyłącza M10x1
Redukcja typu ACME pozwala na tankowanie gazu w krajach korzystających z tzw. niemieckiego systemu tankowania.
Są to m.in. Niemcy, Belgia, Austria, Szwajcaria, Irlandia, Luksemburg, Szwecja i Węgry.
Aby umożliwić tankowanie należy dokręcić przejściówkę do posiadanego w samochodzie zaworu tankowania, służy do tego ten sam gwintowany otwór do którego na co dzień wkręcamy korek.
Redukcja typu BAYONET pozwala na tankowanie gazu w krajach korzystających z tzw. holenderskiego systemu tankowania.
Są to m.in. Holandia, Anglia, Norwegia, Finlandia, Islandia, Szkocja, Walia.
Przejściówki są elementami toczonymi ze stopu miedzi, dzięki czemu swą jakością znacznie przewyższa elementy odlewane, w których bardzo często wyłamaniu ulega gwint, który wkręcamy do zaworu tankowania. Ponadto posiada trwałą uszczelkę zabezpieczającą szczelność gniazda zaworu tankowania oraz pistoletu dystrybutora gazu LPG.
Redukcja typu EUROCONNECT pozwala na tankowanie gazu w krajach takich jak Hiszpania czy Portugalia. Adaptery tego typu mają docelowo obowiązywać na terenie całej europy.
Zawory tankowania w naszym kraju mogą występować z dwoma rodzajami gwintów. Najczęściej spotykany M10 i rzadszy M14, typ łatwo można sprawdzić mierząc gwint na korku, jest to odpowiednio 10mm lub 14mm.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.