Koszyk  

jest pusty

Kategorie

Producenci

Reklama

Regulamin sklepu internetowego Autogaz-Market.pl

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez właściciela witryny
    autogaz-market.pl, firmę P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka zwaną dalej Sprzedającym.
  2. Osoba składająca zamówienie zwana jest dalej Kupującym lub Klientem.
  3. Właścicielem domeny autogaz-market.pl oraz witryny internetowej Autogaz-Market jest firma P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka.
  4. Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
  5. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia przez Kupującego na stronach WWW Sprzedającego. W razie wątpliwości co do danych i rzetelności Kupującego, Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
  6. Przedstawiane w sklepie towary nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, poczytuje się nie za ofertę, lecz za zaproszenie do rozpoczęcia rokowań.
  7. Ceny podane przy produktach są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Autogaz-market zastrzega sobie prawo dokonywania zmian cen bądź nie zrealizowania zamówienia, jeżeli cena stanowi wynik pomyłki.
  8. Obecność towaru nie przesądza o jego dostępności.
  9. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane w opisach towarów nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt ze Sprzedającym.
  10. Firma P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego regulaminu.
  11. Każdy klient przed wysłaniem zamówienia proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany z postawieniami regulaminu w chwili dokonywania zamówienia.
  12. Złożenie zamówienia w witrynie autogaz-market.pl nie jest równoważne z jego przyjęciem przez sklep. Potwierdzenie wysłane na email Klienta automatycznie przez skrypt sklepu jest potwierdzeniem zarejestrowania w systemie oferty zakupu od Klienta.

II. Rejestracja

  1. W celu dokonania zakupów w sklepie internetowym autgaz-market należy podać niezbędne do wysyłki dane adresowe, a w przypadku firm także numer NIP. Konieczne jest zarejestrowanie się na stronie.
  2. Każda zarejestrowana osoba otrzymuje dostęp do indywidualnego konta ("Moje konto") i dzięki temu może m.in. śledzić stan realizacji zamówienia czy uaktualniać swoje dane osobowe.
  3. Warunkiem dokonania zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego. Wszelkie dane osobowe umieszczone przez Użytkownika będą przetwarzane zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych oraz prawem polskim.
  4. Po dokonaniu rejestracji lub zalogowaniu się na posiadane konto można rozpocząć zakupy. W tym celu należy wybrane produkty umieszczać w zakładce "Koszyk", a następnie skorzystać z przycisku "Zamówienie", który poprowadzi przez kolejne kroki dokonywania zamówienia.
  5. Witryna internetowa autogaz-market.pl korzysta z plików Cookies do przechowywania niektórych danych, aby ułatwić robienie zakupów stałym klientom naszego sklepu.

III. Zamówienia

  1. Realizujemy sprzedaż wysyłkową płatną przy odbiorze lub po uprzedniej wpłacie pieniędzy za towar oraz koszty wysyłki na konto firmowe.
  2. Zamówienia przyjmujemy poprzez złożenie zamówienia na stronie internetowej. Zamówienie jest automatycznie dopisywane do naszego systemu obsługi zamówień. Kupujący jest powiadamiany na email za pomocą automatycznie wygenerowanej wiadomości o zarejestrowaniu zamówienia w systemie.
  3. Na zamówiony towar wystawiamy paragony fiskalne lub Faktury VAT, które dostarczone zostają do Kupującego wraz z zamówionym towarem.
  4. Zamówienia są realizowane tylko i wyłącznie wysyłkowo, nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy.

IV. Wysyłka

  1. Zamówiony towar przesyłany jest do Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
  2. Przesyłki wysyłane są tego samego dnia o ile zamówienie zostało złożone i potwierdzone do godziny 12.00, a dzień złożenia zamówienia jest dniem roboczym. Zamówienia złożone po godzinie 12.00 lub złożone w dzień wolny od pracy są wysyłane w najbliższy następny dzień roboczy.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstępstwa od punktu IV podpunkt 2 regulaminu, w sytuacjach gdy duże nagromadzenie zamównien złożonych przed godziną 12.00 nie pozwoli na ich zrealizowanie jeszcze tego samego dnia. W takim wypadku o wysyłce decyduje kolejność zamówień, zamówienia niezrealizowane są przeniesione automatycznie na kolejny dzień roboczy.
  4. Przesyłki wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej są ubezpieczone, w tym wypadku zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera doręczajacego. W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, należy spisać protokół szkodowy. W razie nie spisania protokołu, Kupujący nie może dochodzić swoich praw u Sprzedającego w związku z uszkodzeniem towaru.
  5. Przesyłki nadane za pośrednictwem Poczty Polskiej nie posiadają ubezpieczenia od szkód powstałych podczas transportu, Kupujący wybierając wysyłkę Poczta Poską jest tego świadomy, tym samym nie może dochodzić żadnych roszczeń związanych z uszkodzeniem przesyłki w trakcie transportu.
  6. Reklamacje dotyczące zagubienia przesyłek przez spedytora lub nieterminowego doręczenia Kupujący powinien zgłaszać listownie, telefonicznie lub mailowo na dane podane na stronie "Kontakt". Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z umowami zawartymi przez Sprzedającego z firmami spedycyjnymi. O ich wyniku Kupujacy zostanie poinformowany mailowo na adres podany podczas rejestracji.
  7. Koszty transportu zależą od obowiązującego w chwili wysyłki cennika firmy kurieskiej lub Poczty Polskiej.
  8. Koszt wysyłki podawany przy składaniu zamówienia zawiera wliczone opłaty za pakowanie i dostarczenie towaru do Kupującego.
  9. Koszty transportu są pokrywane przez Kupujacego.
  10. Dla przesyłek wielkogabarytowych lub zagranicznych koszta wysyłki są ustalane indywidualnie z klientem, przed złożeniem zamówienia.
  11. Przesyłki zagraniczne mogą zostać zrealizowane tylko i wyłącznie w opcji PRZEDPŁATY, a koszt wysyłki jest zależny od kraju docelowego, wagi oraz gabarytów przesyłki. W przypadku wysyłek zagranicznych Kupujący jest zobowiązany ustalić ze Sprzedającym szczegóły dotyczace kosztów wysyłki przed złożeniem zamówienia.
  12. Podczas składania zamówienia, koszt wysyłki jest liczony automatycznie. Opcja ta dotyczy tylko zamówień wysyłanych na teren Polski.
  13. Sprzedający nie ma wpływu na godzinę dostarczenia towaru przez kuriera do Kupującego, wszelakie sugestie Kupujacego zastrzegające godzinę doręczenia przesyłki nie będą uwzględniane. Wszelakie zmiany adresu zależne od godziny doręczenia przesyłki również nie będą uwzględniane.
  14. Kupujący składając zamówienie i wybierając formę płatności oraz wysyłki zobowiązuje się do zapewnienia możliwości odbioru przesyłki w dniach następujących bezpośrednio po jej nadaniu przez Sprzedającego. Kupujący jest informowany o wysyłce poprzez automatyczną wiadomość mailową, wysyłaną na adres podany przez Kupującego przy rejestracji.

V. Formy płatności

  1. Akceptujemy następujące formy płatności za zamówiony towar:
    POBRANIE - Płatnośc gotówką przy odbiorze - zamówienie zostanie bezzwłocznie zrealizowane, a kwotę do zapłaty należy uiścić kurierowi przy odbiorze przesyłki.
    PRZEDPŁATA - Przedpłata przelewem na konto - zamówienie zostanie zrealizowane dopiero wówczas, gdy pieniądze pojawią się na koncie bankowym firmy. Dane konta firmy znajdują się w poniższym podpunkcie oraz na stronie internetowej w dziale "Kontakt".
  2. W przypadku wyboru opcji PRZEDPŁATA, przelewu należy dokonywać na poniższe dane:

    P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka
    ul. Zagórska 124
    42-680 Tarnowskie Góry

    mBank - 70 1140 2004 0000 3402 4428 3901
    mBank (mTransfer) 68 1140 2004 0000 3802 5242 9704


    Dane banku
    BRE Bank S.A. INTERNET BANKING
    al. Piłsudskiego 3
    90-368 Łódź

    IBAN PL70114020040000340244283901
    BIC/SWIFT BRE Banku: BREXPLPWMBK
    SORT CODE/numer rozliczeniowy – 11402004

 

VI. Odstąpienie od umowy sprzedaży

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku O Ochronie Niektórych Praw Konsumentów Oraz O Odpowiedzialności Za Szkodę Wyrządzoną Przez Produkt Niebezpieczny, Klient będący osobą fizyczną, nie nabywającą towaru w celach związanych z działalnością gospodarczą, ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od dnia wydania towaru.
  2. Chwilą wydania towaru jest jego przekazanie firmie kurierskiej.
  3. Konsument obowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie na piśmie (z własnoręcznym podpisem) w wyżej określonym terminie.
  4. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą i strony obowiązane są zwrócić to, co sobie świadczyły w stanie niezmienionym, co oznacza, że w sytuacji, gdy Klient zmienił stan towaru, a więc towar nosi ślady używania, niemożliwe jest odstąpienie od umowy.
  5. Sprzedawca nie zwraca kosztów transportu, z uwagi na to, że zgodnie z ustawą nie podlega odstąpieniu umowa w zakresie usług rozpoczętych przed upływem terminu 10 - dniowego, którą to przesłankę niewątpliwie spełnia usługa dostarczenia towaru do Klienta.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy koszt przesyłki towaru do firmy pokrywa Klient. Klient zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany towar, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Do przesyłki należy dołączyć podpisane oświadczenie zwrotu wraz z dowodem zakupu i kwitem gwarancyjnym, o ile takowy został wystawiony, oraz podać dokładne dane Klienta wraz z numerem konta, na który mają być zwrócone pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone na konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
  7. Uwaga! Sprzedający nie odbiera paczek nadanych za pobraniem pocztowym.

VII. Gwarancja

  1. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie, z pewnymi wyjątkami, posiada gwarancję. Ze względu na naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych, produkty nieobjęte gwarancją to m.in.: węże gumowe, rurki miedziane, uszczelki itp.
  2. Podstawą gwarancji jest dołączony do zamówionego towaru dokument zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny) oraz dokument gwarancyjny jeśli taki został wystawiony. W razie zaginięcia karty gwarancyjnej czy dokumentu zakupu firma nie wydaje duplikatów. Zagubienie dokumentu sprzedaży uniemożliwia dochodzenie roszczeń Klienta w ramach gwarancji.
  3. Dla większości towarów gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy, licząc od daty zakupu. Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem. Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Kupującego nieautoryzowanych napraw.
  4. Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta, co oznacza, że może być ona zrealizowana jedynie w serwisach przez niego wskazanych, bez pośrednictwa naszej firmy.
  5. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie 30 dni roboczych od dnia uznania przez P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka zasadności gwarancji. Jeżeli jednak naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych, bądź wysłania wadliwego podzespołu do specjalistycznych serwisów, termin ten może zostać wydłużony.
  6. Niedochowanie warunków gwarancji, w szczególności: zerwanie plomby gwarancyjnej, zerwanie lub uszkodzenie naklejek z kodem paskowym, transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie, powoduje unieważnienie gwarancji.
  7. Dostarczany do serwisu sprzęt musi być kompletny, czyli musi zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację, oprogramowanie, okablowanie i inne elementy dostarczone pierwotnie przez firmę wraz z zakupionym towarem.
  8. Jeżeli wymóg przewidziany w powyższym punkcie nie zostanie dochowany, wówczas nie będzie możliwa wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy. W takiej sytuacji możliwa jest jedynie naprawa.
  9. Do sprzętu musi być dostarczony opis rodzaju uszkodzeń i okoliczności w jakich się one ujawniają. Dokładność dołączonego przez Państwa opisu pozwoli nam na szybsze załatwienie reklamacji. Jeśli reklamacja okaże się nieuzasadniona (np.: sprzęt jest sprawny) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę, w wysokości zależnej od kosztów poniesionych przez firmę w celu przeprowadzenia diagnostyki. Ponadto Kupujący zostanie obciążony kosztem transportu towaru do serwisu oraz spowrotem do Kupującego, chyba że Kupujący dostarczył towar do serwisu na swój koszt, wówczas obciążony zostanie tylko kosztami wysyłki do Kupującego.
  10. W przypadku Kupujących prowadzących działalność gospodarczą, koszt dostarczenia towaru do serwisu ponosi Kupujący. P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka na swój koszt odsyła naprawiony/wymieniony towar do Kupującego. W sytuacji, gdy niemożliwa okaże się naprawa sprzętu, ani jego wymiana na nowy, Kupującemu zostanie zwrócony koszt towaru. W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży. Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne będzie odesłanie podpisanej przez Kupującego korekty. Należna Kupującemu kwota zostanie przesłana w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka podpisanego dokumentu korekty. Kwota ta zostanie zwrócona na podane przez Kupującego konto bankowe.

VIII. Zgłaszanie reklamacji

  1. W przypadku towarów niekompletnych (zgodnie z pkt.2), niezgodnych z zamówieniem bądź uszkodzonych, reklamację należy zgłosić poprzez e-mail, telefonicznie lub listownie pod adres z działu "Kontakt".
  2. Za towar niekompletny nie uznaje się przesyłek, w których ze względu na brak wszystkich zamówionych towarów na magazynie, została wysłana ilość mniejsza niż zamówiona. Towar niekompletny to towar, w którym brakuje części, elementów, instrukcji itp. w którymś z wysłanych towarów.
  3. W zgłoszeniu należy podać numer dokumentu zakupu, nazwę uszkodzonego towaru oraz opis usterki.
  4. W przypadków przesyłek niezgodnych z zamówieniem bądź rezygnacji (w ciągu 10 dni od daty zakupu) z zamówienia, należy odesłać towar kompletny, w nienaruszonym stanie i w firmowym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu towaru.
  5. Numer seryjny odsyłanego urządzenia będzie sprawdzony pod kątem zgodności z numerem seryjnym towaru zakupionego.
  6. Przesyłkę należy zaadresować zgodnie z danymi adresowymi zawartymi w odsyłaczu "Kontakt" bądź na adres podany podczas zgłoszenia przez pracownika firmy P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka.
  7. Koszt przesyłki reklamowanego elementu do P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka pokrywa kupujący. P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka pokrywa koszt dostarczenia uszkodzonej części do serwisu producenta, jeśli istnieje taka konieczność.  W przypadku uznania reklamacji towaru firma P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka odsyła naprawiony/wymieniony towar na swój koszt.
  8. P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka nie odbiera paczek nadanych za pobraniem!
  9. Towar należy przesłać na adres podany przez P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka.
  10. Niedopełnienie powyższych wymogów stanowić będzie przyczynę odmowy przyjęcia przesyłki przez P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka.

IX. Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji

  1. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) firma P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka i witryna internetowa autogaz-market.pl chroni dane osobowe Użytkowników. Dokument wyjaśnia zasady oraz sposób gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o użytkownikach serwisu. Każdy użytkownik który robi zakupy w Autogaz-Market posiada możliwość założenia własnego konta. Posiadanie własnego konta w sklepie serwisu umożliwia przy kolejnych zakupach pominięcie "kroku" związanego z wpisywaniem danych osobowych lub firmy zamawiającego. Istnieje możliwość skasowania konta na życzenie użytkownika, a także zmiana danych. Aby złożyć zamówienie i/lub skorzystać z niektórych dodatkowych funkcjonalności witryny, niezbędne jest podanie imienia oraz nazwiska, a także adresu wysyłkowego, adresu email oraz numeru telefonu.
  2. W celu realizacji zamówienia, Państwa dane są udostępniane wybranej firmie kurierskiej lub/i firmom obsługującym płatności i wysyłkę. Dane osobowe, podawane nam przez Kupującego (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktujemy jako informacje w najwyższym stopniu poufne.
  3. Zarówno P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka jak i autogaz-market.pl nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników osobom, instytucjom, firmom ani organizacjom trzecim, chyba że wymaga tego realizacja zamówienia bądź reklamacja zgłoszona przez Kupującego. Dane osobowe służą tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia oraz komunikacji pomiędzy firmą a Kupującym.
  4. Komunikacja między komputerem Kupujacego a serwerem Sprzedającego, gdy zbiera on dane osobowe może być zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo bazy danych Sprzedającego zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.
  5. Sprzedający nigdy nie zwraca się do Użytkowników o udostępnienie mu loginu lub hasła, dlatego każde takie zapytanie należy traktować jako przejaw złej woli osób trzecich.
  6. Każdy użytkownik ma prawo do wglądu i poprawienia po zalogowaniu oraz usunięcia swoich danych osobowych zgromadzonych przez P.H.U. GAZ-POL-STAL Arkadiusz Pasieka (np. poprzez kontakt z nami za pomocą e-maila, listownie lub telefonicznie).
  7. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.
  8. Strona internetowa Sprzedającego może wykorzystywać ciasteczka (Cookies), które służą identyfikacji przeglądarki Kupującego podczas korzystania ze strony sklepu. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
  9. Podczas wizyty na stronie internetowej Sprzedającego, automatycznie zbierane są dane jej dotyczące, np. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Kupujący kontaktując się ze Sprzedającym za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazuje mu swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp. j). Dane Kupujących są zbierane w celu umożliwienia Sprzedającemu realizacji zamówienia oraz kontaktu w jego sprawie, a także (jeśli Kupujący wyrazi zgodę) do informowania o nowych produktach, promocjach, itp.
  10. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.
  11. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane Kupujących mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu.
  12. Kupujący ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych poprzez poinformowanie Sprzedającego o tym fakcie przez email, listownie lub telefonicznie.
  13. Dane zebrane od Kupującego nie są uzupełniane danymi z innych źródeł.
  14. Kupujący dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep allegro.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., swoich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Autogaz-Market, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.
  15. Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.
  16. W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt z nami za pomocą jednego ze sposobów opisanych na stronie "Kontakt".

 

 


Strona głównaStrona główna