Płacę przez PayU
JLM VALVE SAVER 1L PŁYN LUBRYFIKACJA OLEJ Zobacz większe

JLM VALVE SAVER 1L PŁYN LUBRYFIKACJA OLEJ

Opakowanie o pojemności 1 l.

Więcej szczegółów

LUB.JLM.1

Nowy

Dostępna ilość: 17

52,00 zł

Dodaj do schowka


Opcje wysyłki
Kurier GLS - dostawa na teren Polski 12 zł 24-48h (dni robocze)
Poczta Polska - Paczka 48 8.51 zł 2-3 dni
Paczkomaty 24 9.99 zł 1-2 dni
WYSYŁKA ZAGRANICZNA (Shipping fees for other countries)

Wybierz z zakładki swój kraj i sprawdź koszt i opcje wysyłki.

(Choose delivery country and check shipping cost)

Płyn JLM Valve Saver Fluid jest skoncentrowanym dodatkiem zastępującym ołów, stworzonym z myślą o minimalizacji zużycia gniazd zaworów w pojazdach z silnikami benzynowymi oraz napędzanymi gazem LPG i CNG.

Ta sprawdzona formuła zawiera również kombinacje dodatków czyszczących wtryskiwacze paliwa i układy paliwowe oraz wpływających korzystnie na oszczędność paliwa i zmniejszenie emisji szkodliwych substancji.

Olej oczyszcza i smaruje górną część cylindra tworząc warstwę ochronną pomiędzy zaworem, a gniazdem zaworu, zapewniając chłodzenie zaworów i gniazd.

JLM Valve Saver Fluid jest płynem uniwersalnym - nie jest dedykowany do instalacji żadnego konkretnego typu ani producenta.

Prezentowany olej jest oryginalnym produktem holenderskiej firmy JLM Lubricants.

Dawkowanie


Dawka zalecana przez producentów lubryfikacji to 12 kropel na minutę, jednak doświadczenie pokazuje, że już dawkę 8-10 kropel na minutę można uznać za wystarczającą.
Wybór ustawień pozostawiamy decyzji użytkownika.

Korzyści płynące ze stosowania oleju JLM :


- oczyszcza i smaruje nagrzane i wysuszone ściany zaworów, zapewniając utrzymanie normalnego poziomu chłodzenia gniazda zaworu

- zmniejsza wypalanie gniazd zaworów

- redukuje gromadzący się nagar, który jest powodem wypalenia zaworów i gniazd zaworów

- oczyszcza i kontroluje nagar gromadzący się w wyższych partiach cylindra, oraz zapobiega powstawaniu nowego nagaru

- usuwa i kontroluje poziom nagaru gromadzącego się na tłokach oraz na pierścieniach tłoków

- utrzymuje niską emisję poziomu spalin - niski poziom zawartości tlenku węgla w spalinach

- eliminuje koszty naprawy wyższych partii cylindra, gdzie osadza się nagar

- zmniejsza zużycie elementów silnika

- zapewnia lepszą ekonomikę zużycia paliwa